آتش به اختیاری کانون بقیه الله کهنوج برای شکست کرونا 

آتش به اختیاری کانون بقیه الله کهنوج برای شکست کرونا 

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اقبالی گفت: قبل از ورود این ویروس به شهرستان کهنوج با مشورت اعضای کانون فرهنگی هنری بقیه الله و همراهی گروه فرهنگی جهادی رهروان شهدای این شهرستان، در اقدامی آتش به اختیار برای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا ۱۰ گروه راه اندازی کردیم.

«اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: قبل از ورود این ویروس به شهرستان کهنوج با مشورت اعضای کانون فرهنگی هنری بقیه الله و همراهی گروه فرهنگی جهادی رهروان شهدای این شهرستان، در اقدامی آتش به اختیار برای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا ۱۰ گروه راه اندازی کردیم.

 

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله افزود: از ۱۲ اسفند فعالیت های کانون را معطوف به ضدعفونی و گندزادیی مساجد و تکایا، اماکن عمومی، رستوران ها، پمپ بنزین ها و ایستگاه های تاکسی کردیم و این فعالیت ها تا پایان کرونا همچنان ادامه دارد.

 

 


وی عنوان کرد: در ابتدا با اندک وسایلی همچون دستمال و آب پاش حاوی مواد ضدعفونی کننده عابر بانک ها را ضدعفونی می کردیم. 

 

 


فلاح اضافه کرد: بعد از مدتی مردم به شکل خودجوش پای کار آمدند و تراکتور و سم پاش در اختیار ما قرار دادند بنابراین با فراهم شدن این ابزار توانستیم هر شب سطح وسیعی از شهر کهنوج را ضدعفونی و گندزدایی کنیم.

 

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله ضمن یادآوری، اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی رهروان شهدا که اعضای آن بچه مسجدی های عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد کهنوج هستند در گذشته نیز در بحران هایی همچون سیل و زلزله وارد عمل شده و به کمک همنوعان شتافته اند و اکنون نیز با تبعیت از فرمایشات رهبری آتش به اختیار وارد عمل شده تا با ویروس کرونا مقابله کنند.

 

 

پایان پیام/ 586